header 2

Ervaringen

Wat vinden de leerlingen van hun begeleiding in de praktijk?

"Het is hier superleuk! Mooie kamer. Ik leer beter spellen, beter taal, en ook nog beter rekenen". Niels, groep 7, dyslectisch

"Wel fijn dat ik hulp krijg. Lezen gaat al goed, alleen hardop lezen is nog niet zo goed. Spelling gaat ook best goed. Het is fijn dat ik niet de enige ben in de klas met dyslexie". Marjolein, groep 5, dyslectisch

"De hulp is heel fijn, want ik heb het gevoel dat ik hier echt iets leer. Het gaat gewoon goed". Oscar, groep 8, hoogbegaafd en dyslectisch

"Rekenen gaat nu een stuk beter, want daar word ik mee geholpen en dat vind ik heel fijn". Elvira, groep 8, NLD

"Als je achterstand hebt, dan helpt deze begeleiding om betere resultaten op school te krijgen. Dit heeft mee geholpen aan het schooladvies". Thomas, groep 8, dyslectisch

"Makkelijk leren bij Hilde. Ik heb er iets aan, want ik ga vooruit! Het is niet zo fijn dat ik altijd moet denken of ik mijn huiswerk wel af heb". Esther, goep 6, dyslectisch

"RT is heel fijn omdat alles nu wel beter gaat. De toets van Begrijpend lezen ging heel goed en eerst kon ik dat niet. En het is wel héél cool dat het onder schooltijd kan". Marcel, groep 6, hoogbegaafd en dyslectisch

"Het is fijn en meestal wordt het leren gemakkelijker. Thuis weet ik niet zo goed hoe ik moet leren". Lisanne, brugklas, dyslectisch en dyscalculisch

"Het is wel handig, vooral bij woordjes leren en bij theorie en zo. Fijn dat het laat op de middag kan". Timothy, brugklas, dyslectisch 

 

NB. Vanwege privacyredenen zijn de namen gefingeerd.

Tekstgrootte
-   +
top right2
top right

Wilt u een afspraak maken of heeft u een vraag? Contact